به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حسین اسدی روز سه شنبه 26 آذر ماه 98 در جلسه کارگروه استقرار میز خدمت با اشاره به اینکه استقرار میز خدمت در ادارات بهمنظور شفافسازی، راهنمایی و پاسخگویی دقیق به ارباب رجوع، حذف ارتباطات چهره به چهره در راستای کاهش بروکراسی اداری و افزایش سلامت اداری، پیگیری وضعیت درخواستها و در نهایت افزایش رضایتمندی اربابرجوع و متقاضیان خدمات اداری، تشکیل شده است، گفت: «با توجه به اهمیت موضوع و به منظور نظام مند شدن رسیدگی به امور مراجعین، ضمن اخذ بازخورد از ارباب رجوع، شیوه پاسخگویی مسئولین میز خدمت در ارزیابی عملکرد ایشان لحاظ خواهد شد»
اسدی با اشاره به اهداف و برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای اجرای مناسب میز خدمت در اداره و نحوه خدماتدهی به مراجعین، افزود: «در این راستا، دوره های آموزشی ویژه کارکنان و مسئولین میز خدمت بهمنظور تکریم اربابرجوع و ارائه خدمات شایسته برگزار خواهد کرد.»
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تأکید بر لزوم همکاری معاونت ها در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی بهمنظور رفع نیاز به مراجعه حضوری اربابرجوع، ادامه داد: «در زمینه توسعه زیرساخت های ارائه خدمات مجازی در سال های اخیر اقدامات مناسبی صورت گرفته است و بستر لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی در راستای احترام به مراجعین به وجود آمده است.»
انتهای پیام/